Yeni tasarımım banyo paspas takımlarım....

    
    Yaptığım banyo paspas takımları çok beğenildi bu da beni çok mutlu etti....Ve  kendimi yenilerini yapmak üzere havlu almak için eminönünde buluverdim.ilk gittiğimde '' Havlu kumaş arıyorum'' dediğimde şaşkın şaşkın suratma bakan eminönü esnafı kendini aşmış ve havlu kumaşların çeşidini arttırmışlar . Kadife havlu mu ararsın, kapitoneli havlu mu istersin, kapiçino rengimi istersin her istediğini bulabilirsin... Neoldu birden anlamadım havlunun metreyle satılmasını yadırgayan adamlar birkaç hafta sonra istemediğin kadar havluyu seriyorlar önüne...Bir takımlık havlu almak için  gittim 5 takımlık havlu almış olarak çıktım .
       Bu yaptığım takımı istek üzerine kadife havludan yaptım...umarım beğenirsiniz

















Süslü sabunlarım makinanın üzerine çok  yakışdı...

     .

Yorumlar

siteni ve yaptıklarını çok beğendim hepsi birbirinden güzel ve meşakkatli. çok güzel işler ortaya çıkarmışsın. tebrik ediyorum
siteni ve yaptıklarını çok beğendim. hepsi birbirinden güzel ve meşakkatli. çok güzel işler ortaya çıkarmışsınız sizi tebrik ediyorum.
siteni ve yaptıklarını çok beğendim. hepsi birbirinden güzel ve meşakkatli. çok güzel işler ortaya çıkarmışsınız sizi tebrik ediyorum.
Unknown dedi ki…
TEŞEKKÜREDERİM.YORUMUNUZ BENİ ÇOK MUTLU ETTİ...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Banyo Paspas Takımı

Artan Kumaş Parçalarıyla Neler Yapılır?

TAVADAN SAAT YAPIMI ÖZGE'NİN TASARIMI....