tabure ve bardaktan avize yapımı


           Selamlar blog gezerlerim....
  Uzun zamandır yapmayı düşündüğüm, malzemelerini sabırla sakladığım avize projemi tamamlamayı başardım...Yıllardır kullandığım su bardaklarım evdeki gelin kızımızın (bılaşık makinam olur kendisi) hırçın dokunuşları sayesinde ağarmış çizik çizik olmuştu...Kullanmaktan pek hoşlanmadığım bardaklarım rafın arka sıralarında bardaksız kaldığım zamanlarda imdadıma yetişsede avize projem için kendilerini feda ettim .Ha birde tabure mevzusu var ;6 yıldır kullandığımız mutfak taburelerimiz artık tek tek isyan bayraklarını çekmeye başladı...Ya artık çok eskidiler yada biz gittikce şişmanlamaya başladık :)) Taburelerin yamulan bacaklarını ite çeke düzeltiyoruz ama üst kısmı kırılınca kaynakçıya ihtiyaç olunca çaresiz kaldık balkona ayırdık....Ve sonra aylar aylar sonra benim avize projemde yerini aldı.




 cam delmek için yapı marketten seramik ve cam için matkap ucu satın aldım.8mm olanını kullandım



 bunlarda kırılan taburemiz.













 Gerekli malzemelerimiz ;kırık tabure üstü
                                          iğne ampul  duyu
                                          iğne ampul
                                          kablo
                                          delinmiş 4 adet bardak






taburenin üzerindeki parçayı sökerek hediye paketlerinin arka yüzüyle kapladım...kaplarken buruşturarak kırık ayna görüntüsü vermeye çalıştım . Böylece ışığın kırılarak yansımasını istiyorum....Bakalım istediğim gibi olucak mı?




Dekopaj verniği sürerek parlak ve sert bir zemin oluşturdum...


 kapladığım tahtada ve metal zeminde 5 adet vida deliği  mevcuttu...bu delikleri kablo geçirmek için kullandım.








kablo bağlantılarını kapatmak için bir şeyler takmak gerekti evde uzun süren keşiften sonra ;sonunda mum altlarının ortasını delerek kablo bağlantılarını kapatmayı düşündüm....Bunun için 8 tane mumum altsız kaldı ama olsun.







      Kabloları birbirine tutturmak ve bantlamak oldukça zor...,İğne ampul duylarını  bardakların içinden geçirip kablolarını diğer kalın kabloyla bağlantılarını yaptım.









Daha tam anlamıyla bitmiş değil ama heyecanla bir an önce sizinle paylaşmak istedim.Ortaya tavana asmak için zincir ve dekoratif bir obje gerekli...birde bardakları kaplamayı düşünüyorum...son haliyle tekrar  karşınızda olacak avizem...


Daha süslü halimle tekrar görüşmek üzere sevgiyle kalın ...



İşte daha süslü avizem...Antrede çoktan yerini aldı bile ...kapıyı açınca konuklarımızı birlikte karşılıyoruz.

Yorumlar

Unknown dedi ki…
harikaaaa ........
Adsız dedi ki…
muhteşem bir geri dönüşüm çalışması olmuş .
Filiz
çok yaratıcı harika olmuş özge hanım
Unknown dedi ki…
teşekkür ederim filiz hanım ve zülal hanım...
Adsız dedi ki…
Gerçekten çok harika olmuş avize
Adsız dedi ki…
Gerçekten çok harika olmuş avize
Adsız dedi ki…
Gerçekten çok harika olmuş avize
Güler dedi ki…
Merhabalar,
Bende cam delmek istiyorum bu matkap uclarini nereden bulabilirim.Kirilma riski varmi islemi biraz anlatabilirmisiniz.
işte tasarım ve yaratıcılık bu olsa gerek elleırne saglık

Bu blogdaki popüler yayınlar

Banyo Paspas Takımı

Artan Kumaş Parçalarıyla Neler Yapılır?

TAVADAN SAAT YAPIMI ÖZGE'NİN TASARIMI....