Artan Kumaş Parçalarıyla Neler Yapılır?





iş yerinden bir arkadaşım yaptığım şeyleri görünce bir poşet kumaş getirdi... İçinde buzulmuş başka bir iş için kullanılmış koltuk örtüsünden artan parça parça birsürü kumaş vardı....Kendisi hamile ve bugün yarın doğuracak....iki büyük parçayı gösterdi '' bunların kenarını iplenmiyecek şekilde kıvırı ver bebeğe alt açma falan yapayım yeter ,diğer küçüklerden bişey olmaz zaten'' dedi. ''peki'' dedim aldım.bakın neler yaptım...


bu parçalarla organizer yaptım.daha küçük birsürü parça daha var bakalım onlardan  ne yapabilirim..
uyduruk bir askıyı büyük bir zevkle parçaladım..işte böyle.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
iyiymiş
Unknown dedi ki…
iyidir :) saolun.
toku dedi ki…
canım benim sen zaten okuldaykan yetenekliydin çok güzel bir uygulamaya girmişsin basarılar canm yaptıklarında gercekten çok guzel
Unknown dedi ki…
teşekkür ederim tokucum...yapıyorum işte bişeyler sağ üst köşede takip et kısmını tıklarsan kayıt olduğunda yeni yayınlarımı takip edebilirsin .takip et beni tokuuuu.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Banyo Paspas Takımı

TAVADAN SAAT YAPIMI ÖZGE'NİN TASARIMI....