günlerden birgün...İŞTE BUGÜN.

Uzun zamandır yapmayı düşündüğüm bloğumu sonunda yaptım.. Vatana millete hayırlı olsun....

        İlk günün heyecanı saat 01:00 olmuş bende hala uyku yok . Sevgili kısçem tatlı uykusunda mışıl mışıl uyuyorken fırsat bu fırsat bir iki satır Allah ne yazdırırsa yazıvereyim dedim.(bu satde saçmalama ihtimalim de var tabii)
       Hadi hayırlısı..
       Atölyemden bahsedyim biraz sizlere . Çalışma hayatının gergin, stresli ,mutsuz ,(daha bir çok olumsuz sıfat eklenebilir),,,koşuştumacasında hobi saatleri ve alanları oluşturdum kendime. Evin her kenarında yarım kalmış değişik bir iş ogünkü ruh halim hangini yapmaya elveriyorsa o eylencemin başına gidip biraz oyalanıyorum. Balkonumda kapladığım kutularım ,mutfağında bebek odası için hazırladığım kapı süsleri, arka odada ağarmış bardaklardan yaptığım  mumluklarım , salonda vidalardan yaptığım nü heykelim. Bugün pek sanatsal faaliyet gösteremedim temizlikle meşguldüm maleseffff.....
         Ne nankör iştir şu temizlik.süpürüp güzelce siliyorsun arkanı dönüp bir bakıyorsun bir tel kıl yada uçuşan tozcuklar.. Derli toplu evden 1 gün sonra eser yok karma karışık olmuş heryer  (Alya'mın payı çok tabii bunda). Şimdi makinalara ütülere falan ''kendi kendini temizleme''özelliğini keşke şu evlerede koysalar....Aslında olması lazım özellikle son teknoloji ile donatılan şu grand houselarda (tam olarak bölemi deniyor bilmiorum) muhakkak olmalı bence. Milyar dolarlar verip alıyosun sonra bide haftada bir sil süpür. Yokk yaaaa....Okadar para veriyorsam tozu içine çekmeli varsada göstermemeli  yada ne bilim otomatik silecekleri olabilir meselaaa...

   
      
        İşte sanatsal ıvır zıvırlarım diyordum temizlik yüzünden yapamadım meditasyonumu... Atöleyemde sadece yaptığım işler olmayacak...Sağlıkçı yönümüde konuşturcağım burada. Kadın sağlığı anneliğe dair, çocuğunuzun gelişimi için bilgilerimi paylaşacağım sizlerle. Hamilelik doğum hepsine yer vermek istiyorum. Kadınların çileside, anlatacaklarıda bitmez....

         En iyisi sabahı karşılamadan yatağımla buluşayım.... Daha çok zamanım olacak sizlere yazacağım.

            İYİ  GECELER.

Yorumlar

nil ve ergün dedi ki…
blogunun önce sana ve güzel kısçene sonrada biz seni sevenlere hayırlı olmasını diliyoruz.
Unknown dedi ki…
teşekkür ediyorum canım benim...herkes için hayırlı olur inşallah.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Banyo Paspas Takımı

Artan Kumaş Parçalarıyla Neler Yapılır?

TAVADAN SAAT YAPIMI ÖZGE'NİN TASARIMI....